Kombinizin güvenli bir şekilde çalışabilmesi için bar ayarının doğru seviyede olması son derece önemlidir. Bar ayarının belirli bir seviyenin üzerine çıkması, sistemde oluşabilecek potansiyel tehlikeleri ve arızaları beraberinde getirebilir. Bu nedenle, kombi bar ayarını düzenli olarak kontrol etmek, hem cihazın verimli çalışmasını sağlamak hem de güvenliğinizi korumak açısından büyük önem taşır.
Kombi bar ayarı 2'nin üzerine çıktığında tehlikeli kabul edilir . Bu durum, kombinin su basıncının yüksek olduğunu ve çeşitli arızalara yol açabileceğini gösterir .
Hayat
Ekranda oluşan lekeler neden olur?
E-fatura işlenmezse ne olur?
Elektronik beyanname verilmezse ne olur?
185 boy kaç kilo olmalı?
9 Haziran'dan sonra okul ne zaman bitiyor?
Beta değeri 0 olursa ne olur?
Malzemede karbon içeriği arttıkça ne olur?
2023'te bursluluk sınavı sonuçlarını nasıl öğrenebilirim?
9 Ohm hoparlör kaç watt olmalı?
E-posta adresi nasıl olmalıdır?
Okçulukta yay kirişi kaç kat olmalı?
Banka hesabınızı kapatırsanız ne olur?
3'lü koltuk düzeni nasıl olmalı?
Yeni model düdüklü tencerede düdük nasıl olmalı?
En iyi amfi kaç rms olmalı?
Bir sporcunun ağırlığı ne kadar olmalıdır?
Otobüste kaç koltuk olmalı?
Hesalara bloke neden olur?
Çalışma masası en verimli nasıl olmalı?
Yoğun kar yağışı kaç cm olmalı?
Kombi emniyet ventili bozuksa ne olur?
Assur şarjlı matkap kaç volt olmalı?
ECA kombi F07 arızası neden olur?
Yarım Bodrum kat kaç m2 olmalı?
12 kalibre fişek kaç gr olmalı?
Hangi renkler birbiriyle uyumlu olur?
9. sınıf söz sanatının uzun örnekleri
Pilin ömrü biterse ne olur?
FM radyo frekansı kaç olmalı?
Vücutta ne kadar kas kütlesi olmalıdır?
42 inç LCD TV'nin yerden yüksekliği ne kadar olmalıdır?
30 yaşında kaç jantlı bisiklet olmalı?
Motor soğutma suyu kapağı bozuksa ne olur?
Passoligin süresi dolmadan uzatılmazsa ne olur?
Donar neden olur?
Bluetooth kulaklıklar kaybolursa bulunabilir mi?
Bir çocuğun boyu kaç santimetre olmalıdır?
Cüce tavşanlar ne zaman yetişkin olur?
9. sınıf biyoloji dersinde biyolojik analiz örnekleri nelerdir?
Btc.dom düşerse ne olur?